Muzyczka ^^

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Trenowanie Princi :)

Hejka :)
Dzisiaj wzięłam się za trenowanie mojej Princi :) Zrobiłam praktycznie wszystkie tracki co graniczy u mnie z cudem XD Było bardzo fajnie , aczkolwiek najgorzej było oczywiście w . . . 
                                     Figerlove !
Jej co za nowość xd
Dobra pociesza mnie to że dzisiaj dotarłam do 5 lv mojego poniacza . Jestem aktualnie na połowie :) Ostatnio zauważyłam że kucyka bardzo łatwo się trenuje ! Praktycznie co dziennie mam nowy lv ! Co mnie zaskakuje O.o
Dobra szkoda gadania xd 
Teraz . . . UWAGA UWAGA . . . FoTy
Jejku co by mogło być zamiast fotek ^^
                                                                           5 LV ^^
                                                         MÓJ MAŁY SKOCZEK ^^




                                                                   META JEJ XD
Jak widzicie na fotach bardzo dużo skoków ^^ Lubie po prostu takie ujęcia :P
Ok z tej notki to na tyle . . . Teraz idę wysłać Adzie Sweetstar prace na konek :)
Pozdrowionka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz